بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

نویسنده: شعبانی ورکی


موارد یافت شده: 54

1 - تکثر رشته‌ای؛ علیه فهم رایج از همکاری رشته‌ها (چکیده)
2 - Para-quantitative Methodology: Reclaiming experimentalism in educational research (چکیده)
3 - بازگشت PH به PHD: ضرورت آموزش فلسفه علم به دانشجویان علوم و مهندسی (چکیده)
4 - رعایت اخلاق پژوهش در رساله های دکتری: مورد مطالعه گروه علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
5 - استلزام‌های تدوین نظریه تربیتی در پارادایم پیچیدگی: منظری معرفت‌شناختی (چکیده)
6 - نقد مفهوم معنویت در تربیت معنوی معاصر: معنویت دینی و نوپدیدی (تشابه ذاتی یا اشتراک لفظی) (چکیده)
7 - انقیاد کودکان در نظام آموزشی: نقد تبارشناسانه‌ی رویکردهای انضباطی در مدرسه (چکیده)
8 - هیوریستیک در برنامه درسی آموزش عالی: نسبت راه حل های هیوریستیک، با نگاه سنت گرایان، تجربه گرایان مفهومی و نومفهوم گرایان (چکیده)
9 - رویکرد انتگرال به برنامه فلسفه برای کودکان (p4c) (چکیده)
10 - بازی دانایی نظریه زمینه ای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران (چکیده)
11 - مضامین فلسفی در داستانهای :(P4C) فلسفه برای کودکان متون کلاسیک ادب فارسی (چکیده)
12 - روش پژوهش در فلسفه تعلیم و تربیت: متدولوژی یا متدولاتری (چکیده)
13 - تربیت دینی بر اساس باورهای تناقض نمای کرکگور (چکیده)
14 - طبقه بندی مغالطه های اسکات و پژوهش های تربیتی در ایران: ارزیابی روش شناختی پژوهش های منتشر شده در نشریات معتبر علوم تربیتی و روان شناسی ایران در سال های 85-1381 (چکیده)
15 - برنامه درسی آموزش عالی در قرن بیست و یکم: چالش ها و راهبردها (چکیده)
16 - جایگاه مدیریت دانش در نظام آموزش عالی (چکیده)
17 - بحران هویت فلسفه تعلیم و تربیت (چکیده)
18 - تحلیلی از وضعیت فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)
19 - پژوهش کیفی: روش یا بوش (چکیده)
20 - استعاره : مفهوم، نظریه‌ها و کارکردهای آن در تعلیم و تربیت (چکیده)
21 - بررسی تاثیر میدان وابستگی در شیوه تدریس (چکیده)
22 - De-Schooling Society Vs. Re-Schooling Society: An Approach to School Improvement (چکیده)
23 - میدان وابستگی مدیران و مدیریت تغییر در نظام آموزش عالی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد (چکیده)
24 - تحلیل و مقایسه شبکه مفهومی حاکم بر سرعنوان های موضوعی و متون فارسی کتابداری و اطلا ع رسانی بر اساس رویکرد تحلیل حوزه (چکیده)
25 - سبب شناسی عضویت در تشکلهای دانش آموزی (چکیده)
26 - باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی (چکیده)
27 - تاریخ فلسفه تعلیم و تربیت در ایران (چکیده)
28 - from teaching to learning in higher education: towards an approach tp quality of education in Iran (چکیده)
29 - Qualitative method and paramathematics: toward a compromise in educational research (چکیده)
30 - Methodological theory and educational research: a critical approach (چکیده)
31 - The Impact of Religious Education on Epistemological Beliefs: Comparative Study of the Japanese & Iranian Students Epistemological Beliefs (چکیده)
32 - Approximate reasoning and rule based knowledge: Towards a Compromise In Educational Research (چکیده)
33 - A critical view to the web-based design for teaching critical thinking (چکیده)
34 - Comparing critical thinking of nursing students studying in different years of the baccalaureate program (چکیده)
35 - Globalization and Localization: the Paradox of Centralization and Decentralization in Curriculum (چکیده)
36 - Pragmatic view vs. paradigmatic view in educational research methodology: A critical approach to mixed method (چکیده)
37 - چالش جایگاه تفکر انتقادی در مدیریت تغییر:پژوهش موردی در دانشگاه مشهد (چکیده)
38 - چالشهای میان نظریه های روش شناختی و دلالتهای عملی آنها برای انجام پژوهشهای علمی بازاندیشی در دو نظریه اثبات گرا و پسا اثبات گرا (چکیده)
39 - هنجاریابی استاندارد قابلیت‌های سواد اطلاعاتی (ای‌ی‌آرال) برای جامعه دانشگاهی ایران (چکیده)
40 - جایگاه الگوی سایبرنتیک در اداره دانشگاه ها (مورد: دانشگاه فردوسی مشهد) (چکیده)
41 - رهبری دانشگاهی و سرمایه اجتماعی: روی کردی جامعه شناسی به مدیریت آموزش عالی (چکیده)
42 - هرمنوتیک به مثابه بنیادی روش شناختی برای علوم انسانی (چکیده)
43 - Epistemic Fallacy in Educational Research (چکیده)
44 - تأثیر باورهای نظارتی مدیران بر سبک‌های مدیریت تعارض آنان (چکیده)
45 - بررسی کیفیت تدریس در دانشگاه (چکیده)
46 - Epistemological Beliefs and Leadership Style among School Principals (چکیده)
47 - آموزش و پرورش و انسان شدن: نظریه انتقادی پائولو فریره (چکیده)
48 - رئالیسم استعلایی و ثنویت کاذب در پژوهش تربیتی (چکیده)
49 - تحول باورهای معرفت شناختی دانشجویان (چکیده)
50 - A Reflection on Three Web-Based Teaching Critical Thinking:Toward A Compromise Approach (چکیده)
51 - نسبت میان فرایند تبدیل دانش و فرهنگ سازمانی در دانشگاه فردوسی مشهد (چکیده)
52 - نقد روش شناسی تحقیقات تربیتی در ایران (چکیده)
53 - Higher Education and Globalization: Rethinking in universalism vs. particularism (چکیده)
54 - MATH MODELING IN EDUCATIONAL RESEARCH: AN APPROACH TO METHODOLOGICAL FALLACIES (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر